اخبار و تکنولوژی های صنعتی

معرفی بهترین شرکت های باربری در بندر انزلی

با مراجعه به سایت باربری آبار، محاسبه آنلاین قیمت باربری را انجام دهید.

انتخاب بهترین باربری بندر انزلی  برای اسباب کشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بندر انزلی از جمله شهرهای پرجمعیت می باشد و ترافیک بالایی دارد. در نتیجه انجام اسباب کشی می‌تواند دغدغه ای بزرگ باشد.

راحتی در جابجایی قطعا در گرو انتخاب بهترین شرکت باربری است. شرکت های باربری زیادی در بندر انزلی در حال فعالیت  می‌باشند ولی خب قطعا تعداد کمی از آن ها صاحب نام هستند.

باربری آبار بار با سالها تجربه درخشان در امر ارائه خدمات حمل و نقل است. و توانسته‌است با ارائه بهترین خدمات اتوبار و باربری بندر انزلی رضایت مشتریان خود را به دست آورد. ساختن تجربه‌ای شیرین از اسباب کشی برای همه این عزیزان سبب شده تا آبار بار را به عنوان یکی از بهترین باربری بندر انزلی بشناسند.

متمایزترین خدمات باربری بندر انزلی با باربری و اتوبار آبار بار

ویژه‌ترین خدمات باربری بندر انزلی را از آبار بار بخواهید. آبار بار نهایت تلاش خود را کرد‌ه‌است تا همیشه بروزترین خدمات اثاث کشی را ارائه نماید و همیشه در ارائه خدمات جابجایی پیشتاز باشد.

از ویژه‌ترین خدمات باربری بندر انزلی توسط اتوبار و باربری آبار بار می‌توان به اختصار موارد زیر را بیان نمود:

ارائه خدمات باربری در سراسر بندر انزلی

آبار بار قادر است تا در سراسر بندر انزلی خدمات باربری و اتوبار   را ارائه کند. شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در تمامی مناطق از خدمات آبار بار بهره‌مند شوید.

خدمات اتوبار و باربری بندر انزلی توسط آبار بار در تمامی ساعات شبانه روز در تمامی مناطق از جمله:

باربری و اتوبار در شمال بندر انزلی، باربری و اتوبار در شرق بندر انزلی، باربری و اتوبار در غرب بندر انزلی، باربری و اتوبار در مرکز بندر انزلی، باربری و اتوبر در جنوب بندر انزلی قابل ارائه به شما عزیزان می باشد.

شما با واحد دفتر مرکزی با شماره تماس 1511 در سراسر بندر انزلی بدون نیاز به پیش شماره می توانید در تماس باشید. همکاران آبار بار در بخش پشتیبانی نزدیک ترین سرویس ممکن را به محل شما عزیزان اعزام خواهند کرد.

باربری در بندر انزلی با ماشین های مسقف و کارگران با تجربه

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی

قطعا بسته بندی اثاثیه منزل  در اسباب کشی می تواند زمان زیادی از شما بگیرد. آبار بار تمامی خدمات لازم را در امر بسته بندی وسایل و اثاثیه به شما ارائه می‌ کند.

پرسنل بخش بسته بندی آبار بار خانم ها و آقایانی هستند که تمامی آموزش های لازم را در امر بسته بندی اثاثیه منزل گذرانده اند. در نتیجه می توانند با استفاده بهینه از لوازم بسته بندی تمامی وسایل را برایتان بسته بندی کنند.

سرعت عمل این عزیزان بسیار بالا می باشد و با توجه به تجربه شان، تخصص زیادی در این امر دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتری در خصوص باربری در بندر انزلی به وبسایت زیر مراجعه کنید:

https://abaar.ir/ads/باربری-انزلی/

ارائه لوازم بسته بندی اثاثیه منزل

برای خرید انواع تجهیزات و لوازم بسته بندی نیز می توانید با آبار بار در تماس باشید. آبار بار مرغوب ترین لوازم بسته بندی اثاثیه منزل برای باربری را آماده کرده و با نازلترین قیمت آن ها را به بازار عرضه می کند.

از نمونه لوازم بسته بندی اثاثیه قابل ارائه توسط آبار بار می توان به موارد زیر اشاره نمود: وکیوم، استرچ رپ، فوم ضربه گیر،کارتن بسته بندی اثاث کشی در ابعاد و اندازه های مختلف با ضخامت بسیار بالا، کارتن رگال دار جهت بسته بندی لباس های مجلسی و کت شلوار، پلاستیک حبابدار، ساک حمل مواد غذایی جهت سالم ماندن وسایل یخچال، چسب محکم و سایر موارد مورد نیازتان.

 

بهترین ماشین های باربری و حمل بار

کیفیت و بروز بودن ماشین های حمل بار تاثیر بسزایی در سلامت بار شما خواهد داشت. اتوبار و باربری آبار بار بهترین و جدیدترین ماشین های باربری را آماده کرده است.  لازم به ذکر است تمامی ماشین ها هر روز مورد بررسی فنی قرار میگیرند. تا مبادا کوچکترین مشکلی داشته باشند و سبب اختلال در ارائه خدمات شوند.

انواع ماشین اسباب کشی و حمل بار از جمله؛ کامیون، کامیونت،نیسان، وانت را می توانید از آبار بار بخواهید.

تمامی ماشین ها جهت ارائه خدمات اتوبار و باربری بندر انزلی با دیواره های موکت کاری شده می باشند. همچنین تمامی وسایل و تجهیزات لازم در امر سهولت باربری بندر انزلی نیز در آنها موجود می‌باشد.

لازم به ذکر است رانندگان آبار بار افرادی زبده می‌باشند. و تجربه بالای این عزیزان کمک شایانی در جلب رضایت مشتریان ها نموده است.

بیمه نامه و بارنامه رسمی جهت اتوبار و باربری بندر انزلی

آبار بار بیمه نامه و بارنامه رسمی به مشتریان ارائه می‌کند. با این کار این اطمینان را به شما می دهد تا در صورت وقوع هرگونه اتفاقی برای وسایل تان خیال شما آسوده باشد. خوشبختانه با توجه به کیفیت بالای خدمات حمل اثاثیه و حمل بار توسط آبار بار ، هیچ گاه نیاز به استفاده از این بیمه نامه نشده است. ولی ارائه آن باعث می شود تا مشتریان نگرانی در ارتباط با سلامت بار خود نداشته باشند.

خدمات چیدمان اثاثیه پس از باربری در بندر انزلی

شما می توانید از خدمات چیدمان اثاثیه مان نیز بهره مند شوید. پرسنل آبار بار می توانند تمامی وسایل را بسته به سلیقه شما عزیزان در محل جدید بچینند. این یکی از بروزترین و ایده آل ترین خدمات اتوبار و باربری بندر انزلی توسط آبار بار می باشد.

لازم به ذکر است برای اولین بار در ایران می توانید محاسبه آنلاین قیمت باربری را با مراجعه به وب سایت آبار بار انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باربری بندر انزلی و سایر شهرهای استان گیلان میتوانیدبه وبسایت باربری آبار بار مراجعه کنید و یا از طریق زیر اقدام نمایید:

وبسایت باربری آبار بار : https://abaar.ir/

ایمیل : [email protected]

تلفن های تماس : 09118453733

آدرس : تهـران، خیابان ملاصدرا، خیابان شــیراز جنوبی، خـیابان گـرمـسار غــربی

+ نوشته شده در  شنبه 16 اسفند 1399ساعت 5:58  توسط یاسین  بازدید 297

مهندس نابغه و رهبر کارکشته؛ ماسک و بزوس چطور مسیر صنعت فضا را تعیین می‌کنند؟

جف بزوس، مؤسس آمازون، اوایل فوریه ۲۰۲۱ در خبری غیرمنتظره اعلام کرد که سال جاری میلادی از سمت خود به عنوان مدیرعاملی آمازون کناره گیری می‌کند تا زمان بیشتری برای رسیدگی به پروژه‌های دیگر داشته باشد. بزوس احتمالاً وقت بیشتری را صرف روزنامه واشنگتن پست-که مالک آن است-و همچنین پروژه‌های مربوط به محیط زیست خواهد کرد. یکی از حوزه‌هایی که پیش‌بینی می‌شود بزوس تمرکز بیشتری روی آن داشته باشد، فضا است که بزوس قصد دارد با شرکت «بلو اوریجین» زیرساخت جدیدی در آن ایجاد کند.

تا پیش از اینکه شرکت‌های خصوصی در حوزه هوا-فضا یکه تازی کنند، فعالیت در این حوزه محدود به دولت ایالات متحده و پیمانکاران دفاعی آن می‌شد. در سال‌های اخیر اما کارآفرینانی مثل ایلان ماسک، جف بزوس و ریچارد برنسون این سنت را شکسته‌اند.

از زمان پرتاب «فالکن ۱»، اولین راکت شرکت اسپیس ایکس در سال ۲۰۰۸، شرکت فضایی تحت امر ایلان ماسک به طور چشمگیری هزینه پرتاب راکت‌ها را کاهش داده و با پروژه‌هایی مثل «استارلینک» نوآوری کرده است.

 
فالکن ۱

با کناره گیری بزوس از مدیرعاملی آمازون و تمرکز بر بلو اوریجین، بسیاری در صنعت هوا-فضا امیدوارند که مسیر برای حضور شرکت‌های خصوصی در صنعت هوا-فضا هموارتر شده و شاهد نوآوری‌های بیشتری در این حوزه باشیم.

بزوس در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۶ گفت که می‌خواهد با بلو اوریجین زیرساختی ایجاد کند که دسترسی به فضا را آسان‌تر می‌کند. او توضیح داد که تبدیل شدن آمازون به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا، فقط به لطف میلیاردها دلار پولی بوده که از یک دهه قبل صرف توسعه زیرساخت‌های حیاتی، مثل سرویس پست، سیستم‌های پرداخت الکترونیک و خود اینترنت شده است.

وی افزود: «با اینترنت فعلی، دانشجویان می‌توانند از خوابگاه دانشگاه یک صنعت را از نو تعریف کنند، چون زیرساخت قدرتمند آن وجود دارد. اما آنها نمی‌توانند از همان اتاق نوآوری متحول کننده‌ای در حوزه هوا-فضا انجام دهند. من می‌خواهم به لطف ثمره آمازون، زیرساخت جدید و قدرتمندی را بسازم که دسترسی ارزان قیمت به فضا را امکان پذیر می‌کند.»

در کمتر از ۲۰ سالی که از پرتاب اولین راکت اسپیس ایکس می‌گذرد، فضا از یک محیط تحت قلمرو دولت‌ها و ثروتمندترین افراد دنیا، به فضایی بازتر برای نوآوری و حضور کارآفرینان بیشتر تبدیل شده است. امروزه، تأسیس یک استارتاپ فضایی دیگر به سختی موشک هوا کردن نیست.

بر اساس گزارش فصلی شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Space Capital، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰، سرمایه گذاری در ۸۰ شرکت فضایی به رکورد ۵.۷ میلیارد دلار رسید تا میزان سرمایه گذاری کلی در زمینه نوآوری فضایی در طول سال ۲۰۲۰ به رقم ۲۵ میلیارد دلار برسد. در مجموع در ده سال گذشته، بیش از ۱۷۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری در قالب خرید سهام در ۱۳۴۳ شرکت فضایی انجام شده است.

 
نابغه مهندسی در برابر یک رهبر و مختل کننده صنایع. ترکیبی که می‌تواند آینده روشنی برای صنعت هوافضا ترسیم کند.

«Chad Anderson»، از مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Space Capital آینده روشنی را برای اسپیس ایکس پیش‌بینی کرده و به تأثیر غیر قابل انکار این شرکت در سفر به ماه و مریخ اشاره می‌کند.

انتظارات اندرسون از بلو اوریجین کمتر است چرا که این کمپانی هنوز نتوانسته فضاپیمایی را با موفقیت در مدار قرار دهد. علاوه بر این، برخلاف اسپیس ایکس که همکاری نزدیکی با ناسا و استارتاپ‌های کوچک دارد، بلو اوریجین در سکوت خبری فعالیت کرده و فقط با پیمانکاران دفاعی بزرگ ایالات متحده کار می‌کند و متکی بودن به خود را به همکاری ترجیح می‌دهد.

بسیاری از فعالان صنعت هوافضا، تفاوت بین اسپیس ایکس و بلو اوریجین را به تفاوت در طرز تفکر بزوس و ماسک ربط داده‌اند. ماسک، یک مهندس دست به آچار است و تخصص بسیار بالایی در ساخت سیستم‌های پیشرفته دارد. بزوس را اما با مهارت‌هایش در مدیریت و رهبری و البته استاد تاکتیک‌های انحصارطلبی می‌شناسند.

«Tim Ellis»، مهندس سابق بلو اوریجین که شرکت Relativity Space را در سال ۲۰۱۵ تأسیس کرد، می‌گوید ماسک یک مهندس بسیار ماهر و بزوس یک رهبر کلاس جهانی و مختل کننده (Disruptor) صنایع است. او اضافه می‌کند که بلو اوریجین ممکن است تقریباً همه استعدادهای درخشان را از شرکت‌های کوچک فضایی به خدمت بگیرد و مثل آمازون به انحصارطلبی و از بین بردن رقابت متهم شود؛ سیاستی که می‎تواند به نوآوری لطمه بزند.

جف بزوس بلو اورجین
 
بزوس پس از کناره گیری از مدیرعاملی آمازون فرصت بیشتری برای تمرکز بر فضا و بلو اوریجین خواهد داشت.

نوآوری در فضا که بزوس در مصاحبه سال ۲۰۱۶ خود به آن اشاره کرد، از حالا و البته به شکل محدود آغاز شده است. با اینکه میلیاردها دلار در شرکت‌های فضایی برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد جدید فضا سرمایه گذاری شده، استارتاپ‌ها عمدتاً سرگرم توسعه فناوری‌هایی مثل اینترنت ماهواره‌ای هستند که زندگی بشر روی زمین را بهبود می‌بخشد و فعلاً توجهات معطوف اکتشافات دیگر در منظومه شمسی نشده است.

«Meagan Crawford»، هم‌بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر SpaceFund که از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۹ تاکنون سرمایه ۱۰ استارتاپ فضایی را تأمین کرده، می‌گوید: «در حال حاضر حدود ۳ هزار ماهواره در مدار زمین وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود در پنج تا ده سال آینده تعداد آنها به ۵۰ هزار تا برسد. بنابراین ماهواره تا مدت‌ها یکی از حوزه‌های پولساز خواهد بود. چیزی که ما واقعاً به آن علاقه داریم، ناوگان ماهواره‌ها و پرتاب نیست، بلکه محصولات و خدماتی است که هر کدام از آن ۵۰ هزار ماهواره نیاز خواهد داشت و اینجاست که فرصت بزرگی برای ایجاد ارزش (value creation) در پنج تا ده سال آینده بوجود خواهد آمد.»

کرافورد اضافه می‌کند که هزینه پرتاب‌ها در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته که این کاهش را تا حد زیادی مدیون اسپیس ایکس راکت‌های چند بار مصرف آن هستیم. البته او پرتاب را مشکلی حد شده در صنعت هوافضا می‌داند: «پرتاب مشکلی است که دیگر حل شده. حدوداً ۹ شرکت پرتاب راکت در دنیا وجود دارد. همه دوست دارند در زمینه پرتاب فعالیت کنند چون جذاب است.»

بلو اوریجین فرودگر سرنشین دار ماه را با همکاری غول‌هایی مثل لاکهید مارتین و نورثروپ گرامن می‌سازد.

کرافورد پیش‌بینی می‌کند که رویای معدن کاری در ماه و سیارک‌ها ظرف ۱۵ سال به واقعیت تبدیل خواهد شد. به گفته او به خاطر اینکه عناصر کمیاب زمین مثل طلا، پلاتینیوم، کبالت، روی و آهن به وفور در فضا یافت می‌شوند، این بازار در آینده فوق العاده پول‌ساز خواهد بود.

«Jonathan Fentzke»، از مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری Techstars می‌گوید: «من به فضا به عنوان زیرساخت اقتصاد مدرن و تصمیم گیری نگاه می‌کنم، نه راکت و لباس فضانوردی. اکثر کارهایی که در مدار نزدیک زمین و فضا انجام شده، متمرکز بر درک بهتر سطح و اتمسفر زمین با ماهواره‌های هواشناسی بوده که به کمک آنها می‌توان فجایع را پیش‌بینی کرد و برداشت محصولات کشاورزی را ارتقا داد.»

Fentzke اضافه می‌کند که اقتصاد فضایی نو، پتانسیل بالایی برای نوآوری و استعدادها خواهد داشت و معتقد است فناوری‌هایی مثل هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به طور چشمگیری توانمندی بشر در نوآوری را به کمک تمرکز و منابع جدیدی که قرار است بزوس وارد این صنعت کند، بیشتر خواهد کرد. البته او هشدار می‌دهد که دستکم یک نسل دیگر زمان خواهد برد تا بشر سرانجام بتواند رویاهای نویسندگان علمی تخیلی مثل «آیزاک آسیموف» را به واقعیت تبدیل کند که در آثار خود از برپایی کلونی در ماه سخن گفته است.

Anderson می‌افزاید: «همین حالا و نه سال آینده یا شش ماه بعد، اتفاقاتی بسیار هیجان انگیز در حال رخ دادن هستند. همانطور که تمام شرکت‌های امروزی به نوعی با تکنولوژی گره خورده‌اند، تمام شرکت‌ها آینده از نوع فضایی خواهند بود.»

منبع : دیجیاتو

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:47  توسط یاسین  بازدید 288

مدیرعامل اسپاتیفای از اهداف بلندمدت و رقابت با اپل موزیک می‌گوید

مدیرعامل اسپاتیفای، «دنیل اک» (Daniel Ek)، در مصاحبه‌ای پیرامون اهداف بلندمدت این شرکت در زمینه سودآوری گفت نقطه قوت آن‌ها در مقایسه با رقبایی مثل اپل موزیک این است که آن‌ها می‌توانند در هر پلتفرمی دلچسب بازی کنند.

این شرکت دیروز از سرویس جدیدی به نام HiFi برای استریم آهنگ‌ها با فرمت «بی‌اتلاف» (Lossless) رونمایی کرد. حالا مدیرعامل اسپاتیفای با وب‌سایت ورج گفتگو داشته و درباره برنامه‌های بلندمدت‌تر این شرکت اظهار نظر کرده استو.

این وب‌سایت در خصوص مقابله با رقبایی مثل اپل و آمازون از اسپاتیفای پرسید که آیا آن‌ها به فکر عرضه سخت‌افزاری برای ارائه خدمات هستند یا نه. چون اسپاتیفای برخلاف رقبا خودش سخت‌افزار نمی‌سازد. مدیرعامل اسپاتیفای در پاسخ گفت: «برای من جای نگرانی خیلی بیشتری دارد که کاربران فقط به یک اکوسیستم محدود شوند، یا اپل، گوگل یا آمازون مصرف‌کنندگان را در سرتاسر اکوسیستم خود تحت کنترل بگیرند.»

مدیرعامل اسپاتیفای اذعان کرد که اپل در دنیای موبایل بسیار قوی است، آمازون در بازار بلندگوهای خانگی پیشتازی می‌کند و گوگل به واسطه Android Auto بر بازار اتومبیل سلطه دارد. او افزود: «حقیقتی که درباره اسپاتیفای وجود دارد این است که ما در تمامی این پلتفرم‌ها دلچسب بازی می‌کنیم، و معتقدم ما تنها بازیگری هستیم که از طریق همکاری‌های خود توانسته روی ۲۰۰۰ دستگاه متنوع حاضر باشد.»

 

 

 

دنیل اک درباره مدل‌های تجاری مختلف اسپاتیفای، از جمله تبلیغات و فروش اشتراک‌های پریمیوم، گفت هر دو مدل خوب‌اند و احتمالا همچنان آن‌ها را در بازار خواهیم دید: «قبلا سیستم‌های رادیویی سراسری را داشتیم که فقط از تبلیغات استفاده می‌کردند و شبکه‌های کابلی را داشتیم که فقط به اشتراک‌ها متکی بودند، اما در واقع این دو مدل با هم ادغام شده‌اند چون تجربه مصرفی برتر ترکیبی از این دو مدل تجاری است. فکر می‌کنم این راهبرد را در آینده اینترنت هم خواهید دید. با کمک تبلیغات و حق اشتراک می‌توانیم تجربه کاربری بهتری را ارائه کنیم، و فکر می‌کنم که مسیر آینده ما از هر دوی این مدل‌ها می‌گذرد.»

افزون بر این، یکی از اهداف بلندمدت اسپاتیفای خلق اکوسیستمی است که بتواند فرصت رشد، تعامل و درآمدزایی را برای خالقان موسیقی به وجود بیاورد. البته اک می‌گوید این هدف یکی از اهداف دوردست اسپاتیفای است.

اک در خصوص معیارهای موفقیت پادکست‌های خصوصی گفت در این زمینه معیارهای مختلفی وجود دارد. او به قرارداد انحصاری این شرکت با «جو روگن» اشاره کرد و افزود که حالا متوسط مخاطبان بیش از هر زمان دیگری روی اسپاتیفای پادکست گوش می‌کنند.

مدیرعامل اسپاتیفای حتی درباره شبکه اجتماعی پرسروصدای این روزها یعنی «کلاب‌هاوس» هم حرف زد. او درباره تهدید این پلتفرم برای اسپاتیفای گفت که آن‌ها به همان اندازه که به «فورت‌نایت» یا «ماین‌کرفت» توجه می‌کنند، به کلاب‌هاوس هم توجه دارند. اک گفت: «تمامی اشکال رسانه و سرگرمی دربرگیرنده دقایقی هستند که می‌تواند صرف گوش دادن به صدا شود. بنابراین ما حتما به آن‌ها توجه می‌کنیم.»

منبع : دیجیاتو

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:46  توسط یاسین  بازدید 320

تیم کوک به آینده خوشبین است و انحصارطلبی اپل را غیرواقعی می‌داند

مجمع سهامداران اپل که معمولا به صورت حضوری در مقر اصلی این شرکت واقع در کوپرتینو برگزار می‌شد، دیروز به شکل آنلاین میزبان سهامداران بود. در این جلسه مدیرعامل اپل صحبت‌های مختلفی را درباره موضوعاتی مثل آینده اپل و بحث انحصارطلبی مطرح کرد.

تیم کوک در بخشی از جلسه گفت: «اپل بهترین، مفیدترین، نوآورانه‌ترین و قابل اعتمادترین محصولات بازار را می‌سازد، و ما در سال ۲۰۲۰ این ماموریت را به سطح تازه‌ای بردیم.» مدیرعامل این شرکت افزود که ایرپادز مکس در میان مشتریان بسیار محبوب بوده و هوم‌پاد مینی هم با استقبال خوبی مواجه شده است.

کوک بدون اشاره به این که اپل در آینده چه محصولاتی را روانه بازار خواهد کرد، گفت چیزهای هیجان‌انگیزی برای آینده آیفون وجود دارد. او همچنین اضافه کرد که اتفاقات فوق‌العاده‌ای برای آینده خط تولید کامپیوترهای این شرکت خواهد افتاد. کوک با نگاه به سال ۲۰۲۱ و پس از آن گفت که نسبت به آینده بسیار خوشبین است.

مدیرعامل اپل در قسمتی از سخنان خود تاکید کرد که اپل بر هیچ یک از بازارهایی که مشغول رقابت در آن‌هاست، سلطه ندارد. تیم کوک با اشاره به اتهاماتی که درباره انحصارطلبی‌های این شرکت مطرح می‌شود گفت: «اگرچه سخت‌گیری منطقی است، ولی اتهامات این چنینی پس از بررسی معقولانه‌ی حقایق از بین می‌رود.»

 

 

 

مرد شماره یک اپل در خصوص موضوعات دیگری مثل شرایط جوی نامساعد در تگزاس و بحث‌های مربوط به یارانه‌های اقتصادی آمریکا هم حرف زد. او در باب موضوع اول بر کمک‌های مالی اپل به گروه‌های امدادی و حمایت این شرکت از نیروهای حاضر در این مناطق تاکید کرد.

تیم کوک پیرامون تغییرات جهانی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا حرف زد و اپل را از این تغییرات مستثنی دانست. او گفت: «دنیا از جنبه‌های بسیاری تغییر کرده، اما اپل به لحاظ اصول اصلی رویکرد خود بی‌تغییر باقی مانده است. اپل از افرادی تشکیل شده که می‌خواهند زندگی خود را صرف خلق ابزارهایی بکنند که مردم با کمک آن‌ها زندگی بهتری خواهند داشت.»

مدیرعامل اپل افزود: «ما به راحتی به بسیاری از اتفاقات نه می‌گوییم و تمرکز خود را به حوزه‌هایی معطوف می‌کنیم که می‌توانیم بیشترین تاثیر را در آن‌ها داشته باشیم و نوآوری کنیم. فناوری توسط مردم، برای مردم و با در نظر گرفتن سلامتی مردم خلق می‌شود. فناوری در بهترین و مفیدترین حالت خود باید به ما کمک کند تا جهان را در شرایطی بهتر از قبل ترک کنیم.»

تیم کوک اظهار داشت: «همه ما در اپل به این فکر می‌کنیم که چگونه می‌توانیم به جوامع کمک کنیم تا با قدرت بیشتری از این اتفاق بگذرند، چگونه می‌توانیم بازگشت به شرایط عادی را منصفانه و عادلانه کنیم، و فناوری‌های کلاس جهانی که با تمرکز بر بشریت ساخته شده‌اند چگونه می‌توانند به همه ما کمک کنند.»

منبع : https://digiato.com/

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:46  توسط یاسین  بازدید 385

چطور فیسبوک با کپی‌برداری‌هایش چینی‌ترین شرکت سیلیکون ولی شد؟

تقریباً همان زمانی که فیسبوک در پی حل مشکلات مربوط به فید اخبار بود، پیام رسانی آینده دار به نام «اسنپ‌چت» قابلیت استوریز (Stories) را معرفی کرد که به کاربران اجازه اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهایی را می‌داد که پس از گذشت ۲۴ ساعت ناپدید می‌شدند. کاربران اسنپ‌چت از استوری‌ها به خاطر آزادی عمل بیشتر در ارسال مطالب استقبال کردند و به نظرشان نسبت به پست‌های فیسبوک که برای همیشه باقی می‌ماندند، برتری بزرگی به شمار می‌رفت.

اسنپ‌چت با رشد انفجاری روبرو شد. «ایوان اشپیگل» مؤسس اسنپ چت که در گذشته پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری زاکربرگ برای خریده شدن را رد کرده بود، حالا موی دماغ فیسبوک شده بود. در دنیای رقابتی شبکه‌های اجتماعی که باز شدن یک اپ به معنای بسته شدن اپ دیگر است (بازی مجموع-صفر)، اشپیگل بسیار پرانرژی ظاهر شد و داشت اسنپ‌چت را به یک عرضه اولیه سهام بزرگ هدایت می‌کرد.

پس از جا افتادن اسنپ چت در بازار، توسعه دهنده ۱۸ ساله‌ای به نام «مایکل سایمان» به فیسبوک ملحق شد. سایمان بازی‌ای توسعه داده بود که زاکربرگ از آن خوشش آمده بود و سال ۲۰۱۵ به عنوان یک مهندس تمام وقت توسط فیسبوک به خدمت گرفته شد. سایمان پیش از تمام شدن جلسه معارفه، از سوق داده شدن هم سن و سالانش به اسنپ چت سخن گفت و پیشنهاداتی برای توسعه سرویس‌های جدید به فیسبوک ارائه کرد.

 
سایمان در کنار زاکربرگ

سایمان که حتی هنوز به سن قانونی برای خرید بلیت بخت آزمایی نرسیده بود، ایده‌هایش را با مدیران ارشد فیسبوک در میان می‌گذاشت و طولی نکشید تا خود را در اتاق مدیرعامل و در برابر زاکربرگ ببیند. ایده‌های او در ابتدا نظر مدیران ارشد را جلب نکرد، اما «کریس کاکس»، که آن زمان با سمت مدیر ارشد محصول در فیسبوک کار می‌کرد، زاکربرگ را متقاعد کرد تا تیمی کوچک را در اختیار سایمان قرار دهند و بگذارند تا او ایده‌هایش را آزمایش کند.

پس از گذشت مدت زمانی، سایمان متوجه شد که هم سن و سالانش کمتر از اپلیکیشن‌های فیسبوک استفاده می‌کنند و حالا سمت اسنپ چت رفته‌اند. او توجه‌اش را معطوف قابلیت استوری‌های این اپ کرد و معتقد بود فیسبوک باید آن را به محصولاتش اضافه کند. سایمان کوچِ نگران کننده کاربران فیسبوک به اسنپ چت را با زاکربرگ در میان گذاشت؛ موضوعی که پیشتر همکاران سایمان نیز با مدیرعامل فیسبوک در مورد آن حرف زده بودند.

او بالاخره به کمک دیگر کارمندان فیسبوک که حامی استوری‌‌ها بودند، زاکربرگ را متقاعد کرد. اوت ۲۰۱۶، مدیران ارشد فیسبوک خبرنگاران را به اتاق‌های خود دعوت و از «اینستاگرام استوریز» رونمایی کردند. اینستاگرام استوریز، کپی اسنپ چت استوریز بود و فقط اسمش فرق می‌کرد. «کوین سیستروم» مدیرعامل وقت اینستاگرام نیز این موضوع را تأیید کرد و تمام تشویق‌ها را لایق اشپیگل و تیم اسنپ چت دانست.

 

 

 

کپی‌برداری بیرحمانه فیسبوک پیامدهای ویران کننده‌ای داشت؛ رشد اسنپ چت کند شد و احتمالاً میلیاردها دلار از ارزش کمپانی مادر آن یعنی «اسنپ» کم کرد. اسنپ شکایت خود از سیاست‌های انحصارطلبانه فیسبوک را به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برد و پرونده‌ای به نام «پروژه ولدمورت» (Project Voldemort) تشکیل داد که ارجاعی به آنتاگونیست اصلی سری هری پاتر است.

فیسبوک را چه شخصیت شرور فرض کنیم یا نه، بدون استوری‌ها به مشکل جدی می‌خورد. این قابلیت خون تازه‌ای در رگ‌های اینستاگرام دمید و کاربران از دست رفته آن را دوباره برگرداند. فیسبوک بر اساس آمارهای eMarketer، سالانه ۳ درصد از کاربران نوجوان خود در ایالات متحده را از دست می‌دهد، اما بدون استوری‌ها و تمرکز بیشتر بر پیام‌رسانی، در موقعیت بسیار بدتری قرار می‌گرفت.

«کای-فو لی»، سرمایه گذار خطرپذیر چینی می‌گوید در چین، که کپی کردن و تکرار (Reiterate) محصولات عادی است، فیسبوک به عنوان «چینی‌ترین کمپانی سیلیکون ولی» شناخته می‌شود و به این مورد در کتاب خود «ابرقدرت‌های هوش مصنوعی» (AI Superpowers) اشاره کرده است.

 
چینی‌ها در کپی کاری به هیچ چیزی رحم نمی‌کنند.

لی اینگونه زاکربرگ را تحسین می‌کند: «چرا کپی کاری را تقبیح می‌کنیم؟ مگر ما چیزها را اول با کپی کردن یاد نمی‌گیریم؟ موزیک را با کپی‌برداری از موتسارت و بتهوون یاد گرفتیم و هنر را با تقلید از سبک‌ها می‌آموزیم. با کپی‌برداری، شما جوهره چیزی که می‌خواهید بسازید را درک می‌کنید و سپس می‌توانید نوآوری کنید و بسازید. به نظر می‌رسد کپی‌برداری روشی منطقی برای شروع است.»

تجلی سخنان لی را در استراتژی فیسبوک می‌بینیم؛ این شبکه اجتماعی بلافاصله پس از کپی‌برداری از استوری‌ها، قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کرد و آن را بهبود داد و حالا بسیاری آن را برتر از استوری‌های اسنپ چت می‌دانند. برخی از قابلیت‌های استوری اینستاگرام آنقدر موفق بوده که اسنپ چت از آنها کپی کرده است!

بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به خاطر غرور یا عدم توانایی در نوآوری از رقابت حذف شدند. MySpace, Livejoual, Foursquare, Friendster و Tumblr تنها چند مورد از این شبکه‌های اجتماعی هستند. فیسبوک اما همچنان در صدر باقی مانده و این صدرنشینی را تا حد زیادی مدیون فرهنگ بازخورد (feedback culture) است.

لی می‌گوید: «واضح است که همه ترجیح می‌دادیم نابغه باشیم و اولین مخترع. اما اگر نمی‌توانید، اول کپی کنید و بعد تکرار.»

منبع : https://digiato.com/

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:45  توسط یاسین  بازدید 313

دستگاه استرچ پالت چیست؟

در این روش استفاده از تونل حرارتی معنایی ندارد و وجه قابل تمایز آن با دستگاه شرینک پک نیز همین مورد میباشد و به دلیل عدم نیاز به ایجاد حرارت بسیار مقرون به صرفه تر و همچنین از نظر مبلغ خود دستگاه نیز مناسبتر میباشد.

دستگاه استرچ پالت

در مقابل ازنظر شفافیت بسته بندی از کیفیت پایینتری نسبت به شرینک حرارتی برخوردار است ؛با توجه به اشکال مختلف محصولات و استقبال رو به ازدیاد واحدهای تولیدی از این روش سازندگان و طراحان ماشین ساز برآن شدند که کلیه اشکال محصول مانند لوله ، سیم وکابل،کوییل و..را با روش بسته بندی استرچ نمایند و بدین ترتیب دستگاه استرچ حلقوی (مخصوص محصولات حلقه ای و کویل شکل) و دستگاه استرچ افقی مخصوص محصولات با طول زیاد(لوله، دیوارکوب ، ساندویچ پنل و...) ابداع و طراحی گردید

موارد مصرف دستگاه استرچ پالت

یکی از روشهای بسته بندی جهت محصولات غالبا حجیم وبزرگ روش استرچ پیچی یا به نقلی استرچ پالت یا استرچ رپینگ میباشد که این امر توسط دستگاه استرچ و توسط فیلم مخصوص(فیلم استرچ) و با استفاده از چسبندگی فیلم مذکور صورت می پذیرد.این روش برای حفاظت پالت یا محصولات بزرگ ازنورخورشید، باران، گردوغبار، رطوبت ، واژگونی،سرقت و همچنین جهت حمل و نقل سریع و آسان و افزایش زیبایی بکار میرود.

دستگاه استرچ پالت یا دستگاه پالت پیچ که کمتر از 2 دهه از طول عمر آن نمیگذرد نوعی از دستگاه بسته بندی است که توسط نایلون استرچ یا همان پلاستیک استرچ که قابلیت کشسانی بالایی دارد توسط دستگاه استرچ پالت به دور پالت پیچیده میشود.و یکی از مقرون به صرفه ترین روش بسته بندی پالت به حساب می آید.

استرچ پالت چیست؟

امروز قصد دارم شما مخاطبان گرامی را با یکی از دستگاه های بسته بندی بنام استرچ پالت آشنا کنم.این دستگاه امروزه کاربرد فراوانی درکارخانجات تولیدی دارد که به همین دلیل شرکت های داخلی و خارجی بسیار زیادی شروع به طراحی وساخت این دستگاه ها کرده اند که انتخاب محصولی مناسب نیازبه بررسی و تحقیق و نظرکارشناسی دارد پس با ما همراه باشید تا هر آنچه که نیاز است درمورد دستگاهی که با نام های پالت استرچر,پالت بند,سلفون کش و... نامیده میشود بیشتر آشنا شوید.

استرچ پالت صفحه گردان

استرچ پالت صفحه گردان

 

استرچ پالت چیست

استرچ پالت که ترکیب دو کلمه استرچ که به معنی کشیدن و پالت هم که منظورهمان قطعاتی است که زیر محصولات قرار میگیرد و هرآنچه قراراست بسته بندی شود بر روی آن چیده میشود است که درانواع چوبی,فلزی و پلاستیکی موجود است.محصولات پس ازچیده شدن برروی پالت توسط لیفتراک یا جک پالت درمحل مورد نظر قرارداده میشود وعملیات سفون پیچی برروی پالت انجام میپذیرد.البته لازم به ذکر است که بسته به مدل دستگاه نحوه کارکرد متفاوت است ولی در کل درانتهای کارپالتی که دورتا دورآن با فیلم استرچ محصور شده را تحویل میدهد.حالا که با ماهیت کلی این دستگاه آشنا شدید به بررسی عملکرد و مزایا و معایب مدل ها و تجهیزات جانبی دستگاه پالت پیچ میپردازیم.

عملکرد دستگاه استرچ پالت:

دستگاه سلفون کش در مدل های ساده که اغلب به آن مدل صفحه گردان گفته میشود ازیک ستون که بازوی متحرکی درآن تعبیه شده ونقش حرکت دادن سلفون از بالا به پایین و بالعکس را دارد.این حرکت توسط یک موتور الکتریکی که بالای ستون قرار دارد انجام میشود.در قسمت پایین دستگاه یک صفحه گردان وجود دارد که این صفحه نیز توسط یک موتورالکتریکی و بوسیله انتقال نیرو چرخ و زنجیر به حرکت درمی آید.

مدل دیگراین دستگاه که بیشتربه مدل دروازه ای یا دکل گردان معروف است دیگر صفحه گردان و در کل صفحه زیرین ندارد و برعکس مدل صفحه گردان دکل به دور پالت میگردد و فرآیند پالت پیچی انجام میپذیرد.

فیلم یا نایلون استرچ:

منظور از فیلم استرچ همان سلفونی است که به دور پالت ها پیچیده میشود این سلفون ها تنوع بالایی دارند از مدل های 1الی 5 لایه که تعداد لایه با کیفیت رابطه مستقیم دارد.در بعضی مواقع البته در مدل های سفارشی این سلفون ها قابلیت ضد uv نیز دارند.هرچه ضریب کشش دراین سلفون ها بیشترباشد بسته بندی استحکام بالاتری به خود میگیرد چون ضریب کشش به این منظور است که نایلون تا چه حد قابلیت کشسانی و فیکس شدن را دارد.

فیلم استرچ

فیلم استرچ

 

انتخاب دستگاه استرچ پالت مناسب با کارگاه:

شاید به جرات بتوان گفت اصلی ترین و مهم ترین بخش این مقاله همین قسمت میباشد یعنی استرچ پالت مناسب کارگاه شما کدام مدل است.در این قسمت ابتدا به یک توضیح کلی در مورد هر سه مدل پرداخته و سپس بصورت جز به جز به نقد و بررسی میپردازیم بصورت کلی دستگاه بسته بندی پالت استرچر درسه مدل طراحی و ساخته میشود که عبارتند از:

  • مدل صفحه گردان.
  • مدل دروازه ای.
  • مدل فرودگاهی.

همان طور که قبلا توضیح مختصری داده شد مدل صفحه گردان با چرخش صفحه زیرین و حرکت بازوی متحرک که سلفون بر روی اون متصل است به سمت بالا و پایین عملیات سلفون پیچی را انجام میدهد.مدل دروازه ای با چرخش دکل به دور پالت و بالا و پایین رفتن سلفون بر روی دکل متحرک و مدل فرودگاهی هم تقریبا عملکردی مشابه مدل صفحه گردان دارد در ابعاد کوچکتر و فانتزی تر.

مزایا و معایب سلفون پیچ صفحه گردان:

از مزایای این دستگاه استرچ پالت میتوان به قیمت پایین آن نسبت به مدل دیگر اشاره کرد از نظر تعمیر ونگهداری و اپراتور نیاز به مهارت و تخصص بالا ندارد همچنین این مدل از نظر فضای اشغال شده در کارگاه بسیار وچکتر نسبت به مدل دیگر است.

این مدل علاوه بر مزایای بالایی که دارد محدودیت ها و معایب هایی نیز دارد که بعضی مواقع اصلا نمیتوان از آن در بعضی موارد استفاده کرد چون اصلی ترین عیب این مدل محدودیت وزنی پالت است.مورد دیگر اصطحلاک بالای صفحه زیرین است که به دلیل فشار وارده از گذاشتن و برداشتن پالت توسط لیفتراک که معمولا با ضربه یا کشش همراه است آسیب پذیری قسمت صفحه گردان بالا است.در تیراژ محدودیت دارند و نمیتوانند تیراژ بالا در ساعت بسته بندی کنند.اگر بطور خلاصه بخواهیم مزایا و معایب را ذکر کنیم:

  • هزینه اولیه پایین.
  • اشغال فضای کمتر.
  • محدودیت در وزن پالت نهایت تا 3تن.
  • محدودیت در تیراژ میانگین 12 پالت درساعت.
  • نیاز به دقت وحساسیت پالت گذاری توسط لیفتراک به دلیل فشار برروی صفحه گردان.

استرچ پالت دروازه ای یا دکل گردان:

این دستگاه برخلاف مدل قبلی حالت دوار صفحه را ندارد و ستون یا همان دکل به دور پالت به گردش در می آید که هم باعث افزایش سرعت راندمان بالا و همچنین هیچ محدودیتی از نظر وزن پالت ندارد به همین دلایل در مشاغل با تیراژ بالا بیشتر کاربرد دارد.

  • اشغال فضای بیشتر.
  • هزینه بالاتر.
  • تعمیر نگهداری تخصصی تر.
  • راندمان و تعداد بالا.
  • بدون محدودیت وزنی.
  • اصطحلاک کمتر
+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:32  توسط یاسین  بازدید 298

معرفی دستگاه میکسر پودر ژله

ژله یکی از دسرهایی است که طرفداران زیادی دارد. کارخانه های زیادی امروزه برای تولید مواد پودری ژله دستگاه های مختلف را تهیه میکنند. یکی از بهترین دستگاه ها و ماشین آلات در صنعت جهت میکسر کردن مواد پودری مانند ژله، میکسر پودر ژله است. دستگاه میکسر پودر ژله با مخلوط کردن دقیق مواد پودری سازنده ژله، ترکیب یکنواخت و باکیفیتی از مواد پودری ژله را در اختیار کارخانه ها می دهد. پاشا صنعت البرز یکی از سازنده های دستگاه میکسر پودر ژله و انواع مواد پودری است که در ابعاد و گنجایش های مختلف اقدام به طراحی و ساخت می کند. قیمت های میکسر پودر ژله در پاشا صنعت البرز بسیار رقابتی می باشند.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، همین حالا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
09125689025 |    02634808813
 

چرا باید از میکسر پودر ژله استفاده کرد؟

  • امکان نصب بالابر در قسمت زیرین دستگاه و کارد خودکار تخلیه
  • دارا بودن بدنه ای بات جنس استیل به ابعاد حدودا ۳*۴ و در صورت استفاده از پودرهای اسیدی استیل ۳۱۶
  • دارای الکترو گیربکس حلزونی
  • دارا بودن درب های درز بندی شده برای جلوگیری از خروج گرد و غبار
  • دارای شاسی مقاوم که ایستایی و زیبایی دستگاه را حفظ کرده و مانع لرزش دستگاه می شود .
  • دارای تابلو برق مجزا که موارد ایمنی دستگاه و اپراتور در آن کاملا رعایت شده است.
  • ترکیب کردن انواع مختلف پودر در چگالی های مختلف به صورت همزمان
  • دارا بودن مارپیچ از جنس استیل و برش خورده به وسیله لیزر برش

مخلوط کردن مواد پودر ژله با دستگاه میکسر پودر ژله

خرید میکسر پودر ژله

میکسر پودر ژله با همان ریبون بلندر میکسر پودر ژله دارای تیغه هایی که با گردشی خاص درون مخزن تمام مواد پودری را با ترکیب یکنواخت با هم مخلوط میکند. این پره ها در خلاف جهت یکدیگر باعث ایجاد ترکیبی مناسب می شود. در صنعت ایجاد ترکیب یکنواخت از مواد پودری مانند ژله بسیار اهمیت دارد زیرا اگر مواد به خوبی و با ترکیب یکسان با هم مخلوط نشوند، مواد میکس شده ی خروجی دارای مزه مناسبی نمی باشد. تمامی پره ها و جنس دستگاه از استیل می باشد که به راحتی با مواد شوینده قابل شست و شو می باشد. همچنین مخزن دستگاه متناسب با نیاز شما در حجم های مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد.

جهت مخلوط کردن انواع پودر ژله و انواع ادویه جات و پودرهای آشپزی و خوراکی از میکسر پودر می توان استفاده کرد.

مشخصات فنی بلندر میکسر پودر ژله

  •  ضخامت ورق 5 میل .
  • دستگاه از طریق موتور گیربکس با دور پایین انتقال قدرت میکند و دریچه ای در قسمت زیرین میکسر جهت خارج کردن مواد تعبیه شده است.
  • توان و قدرت موتور 5.5 الی 7.5 اسب.
  • گیربکس ایرانی مارک شکرین اصفهان 20 دور در دقیقه (بنا به سفارش ).
  • شفت اصلی و پره ها از جنس استیل.
  • تمامی اجزا و مجموعه یاتاقان بندی قابل تعویض

قیمت میکسر پودر ژله در کرج

 

منبع : https://ps-alborz.ir/دستگاه-میکسر-پودر-ژله/

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:24  توسط یاسین  بازدید 325

معرفی دستگاه میکسر پودر لباسشویی

در کارخانه هایی که نیاز به مخلوط کردن هرچه بیشتر مواد پودر لباسشویی است، از دستگاه میکسر پودر لباسشویی استفاده می شود. میکسر پودر لباسشویی یک نوع جدید از مخلوط کن های پودر لباسشویی است که کارایی بسیار بالایی دارد و باعث افزایش بهره وری واحد های تولیدی می شود. ما در ماشین سازی پاشاصنعت البرز انواع دستگاه میکسر پودر رختشویی را با کیفیت و ضمانت و متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید میکنیم. قیمت های میکسر پودر لباسشویی در پاشا صنعت البرز بسیار رقابتی  می باشند.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، همین حالا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
09125689025 |    02634808813

قیمت دستگاه میکسر پودر لباسشویی

دستگاه میکسر پودر لباسشویی پاشا صنعت البرز از جمله محصولاتی است که طرفداران زیادی دارد و توجه اکثر افراد را به خود جلب کرده است و علت آن هم این است که این دستگاه بیشتر برای مصارف صنعنی و مواد شوینده استفاده می شود از طرفی این محصول حنس استیل ضد زنگ دارد و از نظر بهداشتی بودن مورد رضایت خریداران است. از سمتی قیمت های محصولات پاشا صنعت به نسبت رقبا بسیار رقابتی و مناسب می باشد.

مشخصات فنی میکسر پودر لباسشویی

نحوه کار کردن دستگاه میکسر پودر لباسشویی به این صورت است که پره های کوچک تر پودرها را به اطراف و نزدیک دیواره ها پخش می کنند و پره های بزرگ تر نیز پودرها را از اطراف دیواره ها به وسط منتقل می کنند. در واقع پره کشی این دستگاه حول محور یک شافت است که باعث می شود پودرها بهتر میکس شود.

در ضمن به سفارش مشتری می توان اسانس پاش روی آن نصب کرد که دستگاه بلندر پودر رخت شویی این قابلیت را دارد. این دستگاه را می توان در ظرفیت های  100 ، 200 ، 400 ، 600 ، 800 ، 1000 ، 1500 ، 2000 ، 5000 لیتری ساخت.

معرفی و قیمت انواع دستگاه بلندر میکسر پودری

خرید میکسر پودر لباسشویی

علاوه بر میکس پودر لباسشویی، دستگاه ریبون بلندر یا همان میکسر پودر می تواند انواع مواد پودری را با هم میکس یا مخلوط کند. به طور مثال می توان موادی مانند فلفل، قهوه، جوش شیرین، دارچین، زردچوبه و انواع مواد پودری غذایی و دارویی، کود شیمیایی، ادویه ها، قهوه ها، خمیرهای کم تراکم ، انواع ریز دانه ها و پودر هایی که چگالی و دانسیته های متنوعی دارند را میکس کرد که در بیشتر کسب و کار ها و صنایع استفاده می شود.

منبع : https://ps-alborz.ir/میکسر-پودر-لباسشویی-رختشویی/

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:23  توسط یاسین  بازدید 301

معرفی دستگاه میکسر پودر قهوه

ایجاد رقابت بین تولید گنندگان در شرابظ کنونی باعث می شود که کیفیت در تولید حرف اول را بزند.بنابراین ما زمانی می توانیم بگوییم محصول باکیفیتی تولید می کنیم که هم مواد اولیه از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم دستگاه هایی که از آن ها برای تولید محصولات استفاده می شود به روز و پیشرفته باشد. خوشبختانه دستگاه میکسر پودر به عنوان یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین دستگاه هایی است که در خط تولید کارخانه ها از آن استفاده می شود. دلیل آن هم این است که دستگاه میکسر پودر قهوه از مرغوب ترین دستگاه هایی است که برای همگن سازی موارد پودری از آن استفاده می شود. میکسر پودر قهوه می تواند پودر قهوه ای یکنواخت و همگن را تولید کند که از مخلوط کردن پود قهوه با هر نوع ماده دیگری با آن انحام می شود. قیمت های میکسر پودر قهوه در پاشا صنعت البرز بسیار رقابتی می باشند.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، همین حالا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
09125689025 |    02634808813

مشخصات فنی میکسر پودر قهوه

برای مخلوط کردن انواع مواد پودری مانند قهوه از دستگاه ریبون بلندر (مخلوط کن) یا همان میکسر پودر قهوه استفاده می شود. پودرها هماهنند قهوه می توانند هم مصارف خوراکی داشته باشند و هم انواع مواد پودری که در صنعت استفاده می شود. میکسر پودر قهوه در انواع اسانس پاش، دو جداره، مخلوط کن  … قابل طراحی و ساخت می باشد.

نام دیگر دستگاه میکسر پودر، ریبون بلندر است که دارای پره های پروانه شکل است و با چرخش تمام مواد موجود در مخزن را به خوبی میکس می کند. این چرخش پره ها از وسط و کناره ها باعث می شود مواد پودری مانند قهوه به طور یکنواخت با هم ترکیب شوند تا ماده خروجی دارای درصد یکسانی از مواد پودری تشکیل دهنده باشد.

میکس کردن یکنواخت مواد پودری قهوه با دستگاه میکسر پودر قهوه

کاربرد میکسر قهوه

میسر کردن مواد پودری به صورت یکنواخت بسیار حائز اهمیت است. فرض کنید که ترکیبات پودری، قهوه باشند. اگر میزان پراکندگی مواد یکسان نباشند، قهوه به دست آمده دارای طعم و مزه مناسب نخواهد بود. در صنایع دیگر هم به همین شکل است. گاهی نیاز است که در صنایع شیمیایی چند پودر با درصدهای بسیار دقیقی با هم مخلوط شوند که اگر میکس شدن و مخلوط شدن به درستی صورت نگیرد و در برخی از بخش مواد بیشتر و در برخی دیگر کم تر باشد خروجی بدست آمده کیفیت بالایی نخواهد داشت. همچنین برای یکسان سازی گرانول ها یکی از بهترین دستگاه ها، میکسر پودر است.

جهت مخلوط کردن انواع چای، قهوه، زعفران، فلفل و انواع ادویه جات و پودرهای آشپزی و خوراکی از میکسر پودر می توان استفاده کرد.

خرید دستگاه میکسر پودر قهوه

برخی از قطعات دستگاه میکسر پودر قهوه، هنگام کار با مواد بیشتر در تماس هستند مانند پره های و خود مخزن که استیل ساخته شده اند و به راحتی با مواد بهداشتی قابل شست و شو هستند. متناسب با نیاز شما مخزن میکسر پودر قهوه متغیر است و در لیترهای 1000 تا 5000 قابل طراحی و ساخت می باشد. البته متناسب با میزان حجم مخزن، قدرت موتور نیز قابل تغییر است.

جهت میکس کردن کاکائو، نسکافه و انواع مواد پودری دیگر نیز می توان از دستگاه میکسر پودر قهوه استفاده کرد. جهت سفارش دستگاه میکسر پودر قهوه می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و یک مشاوره خرید نیز به رایگان از ما دریافت نمایید.

میکسر قهوه ارزان در کرج

بهترین میکسر قهوه در کرج

منبع : https://ps-alborz.ir/دستگاه-میکسر-پودر-قهوه/

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:22  توسط یاسین  بازدید 314

آشنایی با دستگاه شرینک پک

شیرینگ پک چیست؟ آشنایی با دستگاه شرینک پک

در بین ماشین آلات بسته بندی، دستگاه شیرینگ پک را می توان پراستفاده ترین و در عین حال ارزان ترین دستگاه به شمار آورد. این دستگاه محصول را با روکشی از پلاستیک شفاف و نازک (فیلم شرینگ) بسته بندی خواهد نمود. shrink در زبان انگلیسی کوچک کردن یا کشیدن معنی می شود و اگر چه شرینک تلفظ صحیح آن می باشد اما با این حال به طور معمول به این دستگاه در ایران دستگاه شیرینگ گفته می شود. این نوع بسته بندی ضمن بسته بندی و کنار هم قرار دادن چند محصول، به خوبی از آن ها محافظت نموده و از نفوذ گرد و غبار و آب به محصول جلوگیری خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور دقیق ببینیم دستگاه شیرینگ پک چیست؟ و چه کاربردها و فوایدی می تواند داشته باشد.

شیرینگ پک در چه مواردی به کاربرده می شود؟

در زمینه بسته بندی کارتون و جعبه های بزرگ و کوچک مواد غذایی، شوینده های بهداشتی، نوشیدنی های خوراکی نظیر آب معدنی یا نوشابه، ظروف یک بار مصرف، مواد پروتئینی و سطح وسیعی از محصولات گوناگون از شرینک پک استفاده می شود و بیشترین استفاده از دستگاه شیرینگ در رابطه با بسته بندی محصولات خوراکی و در صنایع غذایی است.

شیرینگ بطری های نوشابه به کمک دستگاه شیرینگ

عملکرد دستگاه شیرینگ پک به چه صورت است؟

دستگاه شرینک پک به عنوان اولین قدم با میزان مشخصی از فیلم یا رول پلاستیکی شیرینگ محصول مورد نظر را در برگرفته و پس از آن به کمک نوار نقاله، آن را به درون کوره انتقال می دهد. حرارت درون کوره سبب نرم و پخته شدن این روکش می شود و با توجه به حالت جمع شدگی که به خود می گیرد به خوبی محصول را احاطه می نماید. پس از قرارگیری فیلم شیرینگ در مقابل حرارت، این بار در بخش انتهایی کوره فن خنک کننده ای وجود دارد که به بسته حرارت دیده هوا می دمد. اکنون شرینگ به اتمام رسیده و محصولات درون پوششی شفاف پلاستیکی قرار داده می شوند.

شیرینگ پک؛ دستگاهی که در انتهای خط تولید صنایع مختلف قرار میگیرد و کار بسته بندی محصولات را انجام می دهد. مهمترین کاربرد شیرینگ پک عایق رطوبت و ایجاد تعادل در بسته بندی کالا ها کنار هم می باشد.

در ادامه نحوه کار دستگاه شیرینگ پک تونلی را ملاحظه میکنید. کارتن ها به داخلی تونل دستگاه رفته و به صورت شیرینگ شده از دستگاه خارج می شوند.

نمایشگر ویدیو
 
00:00
 
01:37

دستگاه شرینک پک پاشا صنعت چه مزایایی به همراه دارد؟

محصولاتی که دارای تعادل ناپایداری هستند به کمک انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک به خوبی قادر به قرارگیری در کنار یکدیگر خواهند بود. این نوع بسته بندی به خوبی این امکان را فراهم خواهد نمود تا محصولات در جای خود ایستاده و همچنین از نظم مطلوبی برخوردار باشند. از موارد به کارگیری این نوع بسته بندی می توان به بسته بندی مواد غذایی نظیر بسته بندی بطری های آب آشامیدنی اشاره نمود. فیلم شیرینگ در مقابل نفوذ رطوبت به کالا همچون عایقی مطلوب عمل خواهد نمود. در واقع دستگاه شیرینگ ضمن نظم بخشی به کالاها، تامین کننده سلامت آن ها خواهد بود و از این رو برای بسته بندی انواع محصولات به ویژه محصولات غذایی این روش را می توان روش موثر و مقرون به صرفه ای دانست.

دستگاه شیرینگ پک تونلی

در بین انواع دستگاه های شیرینگ می توان دستگاه شیرینگ پک تونلی را پراستفاده ترین گزینه دانست. این دستگاه در تولیدی های کوچک گرفته تا کارخانه های بزرگ کاربرد داشته و به کمک آن محصولات مختلف را می توان بسته بندی نمود. این دستگاه به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار کرده و در صورتی که در کسب و کار شما به بسته بندی سریع و در تیراژ بالا نیاز بود، دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک برای شما انتخاب مناسب تری می باشد. دستگاه شیرینک پک تونلی در واقع دارای محفظه ای تونل مانند برای بسته بندی کالاها با فناوری شیرینگ است.

شیرینگ پک تونلی

چگونه باید با دستگاه شرینک پک تونلی کار کرد؟

در زمینه کار با این دستگاه به عنوان اولین قدم رول یا فیلم شرینک به دور محصول پیچیده شده و پس از آن به درون تونل فرستاده می شود، حرارت درون تونل نیز باعث می شود که بسته ها در حین عبور از این تونل مورد شیرینگ و بسته بندی قرار گیرند.

دستگاه شیرینگ پک تونلی تولیدی پاشا صنعت البرز

ساخت دستگاه شیرینگ پک تونلی بیشترین تولیدات شرکت پاشا صنعت البرز را به خود اختصاص داده است. اما با این حال شما این امکان را دارید تا نوع کابینی و حرارتی و … دستگاه های شیرینگ پک را نیز سفارش دهید. ولی به طور کلی بیشتر فعالیت این شرکت در زمینه تولید دستگاه شیرینگ تونلی است.

دستگاه شیرینگ حرارتی

روکش حرارتی چیست؟

به منظور عایق سازی از روکش های حرارتی که به شکل لوله های پلاستیکی جمع شونده ای هستند استفاده می شود.

موارد استفاده از عایق سازی حرارتی

  • سیم ها
  • کابل ها
  • شینه ها
  • اتصالات
  • ترمینال ها

مقاومت در نظر گرفته از سوی دستگاه شرینگ حرارتی برای کالاهای بسته بندی شده با این روکش ها بسیار مطلوب می باشد و استقامت قابل قبولی را در برابر مواد شیمیایی و اثرات آن ها، فرسودگی و تغییرات مختلف آب و هوا از خود نشان خواهند داد. علاوه بر آن دستگاه شیرینگ حرارتی در زمینه تعمیر عایق سیم ها و یا کابل ها، خوشه بندی و کد گذاری شان بر اساس رنگ آن ها نیز کاربرد دارد.

عملکرد شیرینگ حرارتی به چه صورت است؟

در این دستگاه در واقع کالای مورد نظر به خوبی با روکش حرارتی پوشیده شده و پس از آن به وسیله منبع حرارتی نظیر سشوار صنعتی در معرض حرارت قرار خواهد گرفت. محور قطری دستگاه بر اثر این حرارت جمع شده و برای جسم مورد نظر عایق مقاومی به وجود خواهد آورد. لازم به ذکر است که بسته به نوع کالا میزان حرارت وارده متفاوت از دیگری است.

مزایای استفاده از شیرینگ پک چیست؟

دستگاه شرینک پک به نوعی یک بسته بندی ثانویه محسوب شده و در واقع سبب کنار هم قرارگیری چند کالا که هر یک دارای بسته بندی خاص خود می باشند می گردد. این کار باعث انباری داری و حمل و نقل راحت تر خواهد شد. از این رو استفاده از یک دستگاه شیرینگ پک می تواند در انجام سریع و مطلوب تر امور در تولیدی و کارخانه ها بسیار موثر واقع گردد. این دستگاه برای تولیدکنندگانی که به شکل روزانه مواد غذایی تولیدی خود را در سطح شهر توزیع خواهند نمود نیز بسیار مفید و موثر می باشد.

شیرینگ پک پاشا صنعت البرز

دستگاه شرینک پک پاشا صنعت البرز

در ماشین سازی پاشا صنعت البرز حرفه ای ترین طراحان ابتدا عمل طراحی و تست دستگاه شرینگ پک را انجام داده و به واسطه نقشه های مختلف صنعتی شخصی سازی ماشین را برای فرد سفارش دهنده اجرا نموده تا در نهایت ماشین ساخته شده کاملا مطابق با نظر و نیاز مشتری باشد. در این شرکت همچنین برای آن که مشتری بتواند دستگاه را با قیمت مناسب تری تهیه کند امکان خرید اجزای مختلف دستگاه به صورت خام و عمده فراهم شده است.

امیدواریم با مطالعه مقاله شیرینگ پک چیست اطلاعات کاملی در رابطه با این دستگاه کسب کرده باشید با این حال چنانچه هنوز سوالاتی در خصوص این دستگاه دارید میتوانید هم از سایر مقالات آموزشی ما پیرامون شیرینگ پک استفاده کنید و هم با شماره تماس های موجود در سایت یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید.

منبع : https://ps-alborz.ir/شیرینگ-پک-چیست؟/

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:20  توسط یاسین  بازدید 312

آن چه که باید درباره انواع دستگاه های بسته بندی بدانید…

با در نظر گیری بسته بندی مناسب برای محصولات می توان به موارد مهمی چون صحت و کیفیت، بازاریابی و سود و چرخاندن موفق خط تولید دست پیدا نمود. بی شک اولین چیزی که در رابطه با محصول نظر مشتری را به خود جلب خواهد نمود بسته بندی محصول می باشد. تنوع دستگاه های بسته بندی بسیار زیاد می باشد. در این مطلب ما قصد داشته اطلاعات جامعی را در رابطه با دستگاه های بسته بندی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بیشتر بدانید: راه کارهایی برای انتخاب یک بسته بندی مناسب برای محصول

نقش دستگاه های بسته بندی در اقتصاد مدرن

طی سال های گذشته صنعت بسته بندی با پیشرفت بسیار زیادی همراه بوده است. برای فروش یک محصول نیاز است که عواملی چون کیفیت محصول، بسته بندی مناسب و بازاریابی و مارکتینگ حرفه ای در کنار هم قرار بگیرند و به نوعی شما هیچ خط تولیدی را نخواهید یافت که بی نیاز از دستگاه های بسته بندی باشد.
اگر کمی در ذهن خود به جستجو بپردازید درخواهید یافت که بسته بندی محصولات طی سال های گذشته چه میزان با تغییر همراه بوده است. این موضوع به خوبی نشان دهنده آن است که بشر روز به روز به اهمیت بالای بسته بندی محصولات پی برده و درصدد افزایش کیفیت بسته بندی محصولات خود برخواهد آمد.
از این رو در ادامه ما سعی داریم صنعت بسته بندی را در کسب و کارهای امروزی علی الخصوص در زمینه خوراک اعم از خشکبار، حبوبات و… مورد بررسی قرار دهیم. علاوه بر آن در انتها به معرفی چند نمونه دستگاه معروف در بازار داخلی نیز خواهیم پرداخت. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

اهمیت بسته بندی در اقتصاد امروز

به عنوان اولین قدم بایستی کیفیت ماندگاری، سلامت و صحت محصولات مورد نظر که قصد بسته بندی آن ها را داشته را مورد بررسی قرار دهیم. برای نمونه باید مطمئن بود که بسته بندی مورد نظر به خوبی محصول را از گرد و خاک و تماس مستقیم با هوا حفظ خواهد نمود. هر چند این موضوع از نظر بسیاری از شرکت های بزرگ به خوبی درک شده است اما با این حال هنوز هم بسیاری از شرکت های تازه تاسیس از اهمیت این مهم غافل می باشند.

به جرات می توان گفت این موضوع تاثیر زیادی در تفاوت شرکت های بزرگ و کوچک خواهد داشت. یک بسته بندی خوب فواید بسیاری را به همراه خواهد داشت که از بین آن ها می توان به دوام هر چه بیشتر محصول اشاره نمود. بی شک هر فردی به عنوان یک پخش کننده که در آخرین چرخه فروش قرار گرفته است ترجیح خواهد داد که به جای محصولی با دوام چند روزه محصولی را سفارش دهد که تا دو سال ماندگاری داشته باشد.
از سویی دیگر محصولات دارای بسته بندی مناسب و مطمئن از نظر سلامت و بهداشت به طبع به نسبت سفارشات فله طرفداران بیشتری خواهند داشت. با کمی توجه در رابطه با این موارد به خوبی درخواهید یافت که در نظر گیری یک بسته بندی مناسب ضمن آن که یک خدمت به شمار می آید می تواند به نوعی صنعت را متحول سازد.
در کنار محصولات خوراکی چون خشکبار و حبوبات و گوشت و… باید این را در نظر داشت که هر چیز مدرنی در این اقتصاد نیازمند بسته بندی خواهد بود و حتی سیگاری که همه از ضرری که برای ریه خواهد داشت آگاه هستیم نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود و همه این انتظار را خواهند داشت که به گونه ای بسته بندی شود که به خوبی توتون خود را تازه نگه دارد.

تا به این جای مطلب سعی کردیم در رابطه با شمای بسته بندی و اهمیت آن ترسیمی ذهنی برای شما ایجاد نماییم. در ادامه به معرفی انواع دستگاه های بسته بندی و نحوه به کارگیری آن ها در خط تولید کارخانه ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید : هدف از بسته بندی محصولات چیست؟

انواع دستگاه بسته بندی و کاربرد آن ها

با توجه به تنوع دستگاه های بسته بندی موجود در بازار از معرفی تک به تک آن ها صرف نظر خواهیم نمود و به نوعی می توان گفت تعداد دستگاه های بسته بندی در دنیا برابر با تعداد محصولاتی است که تولید می گردند!
برخی مواقع شرکت ها به ناچار برای خط تولید خود دستگاه بسته بندی خاصی را سفارش خواهند داد و می توان گفت که این دستگاه بسته بندی خاص و انحصاری آن محصول و شرکت خواهد بود. صرف نظر از تمامی این مسائل دستگاه های بسته بندی در خطوط تولید مواد غذایی به نوعی نقش اول را خواهند داشت.  از این رو از لحاظ گوناگون نظیر قیمت و تنوع محصول پیچیده ترین مارکت متعلق به دستگاه های بسته بندی حوزه مواد غذایی است.

 مورد بعدی صنایع شیمایی می باشد. در این حوزه نیز پس از صنعت مواد غذایی حساسیت و ایمنی بسیار بیشتر از سایر صنایع خواهد بود. به همین شکل شما به خوبی خواهید توانست با توجه به فراگیری محصول و بعد از آن درجه نیاز به پوشش، به رابطه آن صنعت با پروسه بسته بندی پی ببرید.

بیشتر بدانید : نکات قابل توجه در زمان خرید دستگاه بسته بندی

وظایف دستگاه بسته بندی

همان طور که در ابتدا گفتیم به نوعی دستگاه های بسته بندی یکی از عوامل اصلی در چرخش چرخ خط تولید هر کسب و کاری به شمار می آیند. حال این موضوع را کمی بازتر خواهیم نمود. در واقع در هر کمپانی محصول نهایی برای خروج از خط تولید به یک بسته بندی نیاز خواهد داشت و می توان گفت که این موضوع ابتدایی ترین نیاز محصول به بسته بندی می باشد. در کنار آن که محصول بایستی به هر حال درون یک بسته قرار گیرد، کیفیت و دوام این بسته بندی نیز در بازاریابی و فروش محصول بسیار موثر خواهد بود. عدم توجه به کیفیت بسته بندی و تطابق آن با اصول بازاریابی خیلی زود برند شما را مغلوب خواهد نمود و در نتیجه خیلی زود با مشکلاتی چون تعدیل نیرو و یا توقف خط تولید رو به رو خواهید شد.

حال که به خوبی به اهمیت دستگاه های بسته بندی در خطوط تولید کارخانه ها پی بردید، بد نیست با چند دستگاه بسته بندی قدرتمند نیز آشنا گردید. ممکن است شما نیز مانند بسیاری از افراد در وهله اول تنها به قیمت دستگاه بسته بندی توجه نمایید، اما توصیه می شود حتما به نیازهای خود توجه نموده و به سراغ محصولی بروید که ویژگی های مد نظر شما را دارا باشد. به نوعی پیش از قیمت به گستردگی و عمق حوزه ی انجام وظیفه ی دستگاه بسته بندی توجه داشته باشید.

آشنایی با برخی از دستگاه های بسته بندی قدرتمند و معتبر

با توجه به عدم اتصال بازار ایران به بازارهای جهانی، امکان ارجاع به بانک جامع اطلاعاتی B2B های بین المللی نظیر علی بابا و ساخت چین وجود نخواهد داشت، از این رو در جمع آوری اطلاعات به تولیدات داخلی ماشین سازی پاشا صنعت البرز اکتفا کردیم. مواردی که در ادامه آورده شده است به نوعی نشان دهنده بضاعت صنعت بسته بندی ایران زمین می باشد. در گام اول دستگاه های بسته بندی با توجه به عملکردی که داشته مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

1.    ماشین آلات پرکن؛
1.1  دستگاه پرکن حجمی و پودری
1.2  دستگاه پرکن توزینی
1.3  دستگاه پرکن گرانولی
1.4  دستگاه ساشه مدادی
1.5  دستگاه پرکن خطی مایعات
1.6  دستگاه پرکن مایعات روتاری
1.7  دستگاه پرکن مایعات غلیظ

2.    ماشین آلات لیبل زن؛
3.   دستگاه دربند؛
4.   دستگاه بسته بندی سلفون از زیر؛
5.   دستگاه بسته بندی سیل؛
6.   دستگاه بسته بندی چای و دمنوش؛
7.   دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار؛
8.   دستگاه بسته بندی سلفون از رو؛
9.   دستگاه ترمو فرم فیل سیل؛
10. اسکین پک؛
11. دستگاه وکیوم؛
12. سلفون استرچ؛
13. دستگاه دوخت نخی؛
14. دستگاه شیرینگ پک؛
15. دستگاه دوخت پلاستیک؛
16. دستگاه استرچ پالت

بله همان طور که ملاحظه نمودید در کل دستگاه های بسته بندی به 15 نوع دسته بندی می گردند. پیش از معرفی آن ها نیاز به ذکر مطلبی خواهد بود.

دستگاه های بسته بندی به غیر از عملکرد و نیز مبحث به خدمت گیری، با توجه به محل قرار گیری در خط تولید نیز به دسته های مختلفی تقسیم می گردند. به صورت واضح تر، ممکن است شرکتی اول از همه برای خشکبار خود بسته های یک کیلوگرمی در نظر بگیرد و پس از آن این بسته بندی های یک کیلویی را در کارتون های صدتایی قرار داده و در نهایت برای هر ده کارتن یک بسته بندی بسیار بزرگ لحاظ گردد. طبیعی است که برای هر مرحله از این بسته بندی ها به دستگاه مخصوصی نیاز خواهد بود. اکنون به معرفی این دستگاه های پرکن خواهیم پرداخت تا در انتها به دستگاه بسته بندی سلفون برسیم. با ما همراه باشید.

ماشین آلات پرکن

ماشین آلات پرکن

اگر چه در ظاهر، عملکرد دستگاه های پرکن بسیار ساده می باشد و تنها بایستی محصولات را در حالت مایع، گاز، جامد و… را به درون ظرفی مشخص منتقل دهند اما واقعیت آن است که کار این دستگاه پیچیده تر از این بوده و این موضوع باعث شده است که در بین ماشین آلات بسته بندی لقب متنوع ترین دستگاه را از آن خود نماید. واقعیت آن است که در بسته بندی پدیده های گوناگونی قرار داده خواهند شد. از این رو برای مثال در صورت بسته بندی گازی سمی بایستی ایمنی بسیار قوی لحاظ گردد. این موضوع در رابطه با بسته بندی مایعات چسبان نیز بسیار چالش برانگیز خواهد بود. بی شک با توجه به مثال های ذکر شده به خوبی به زیرشاخه های این دستگاه بسته بندی پی برده اید.

ماشین های بسته بندی پرکن خود دارای 7 زیر دسته می باشند و در واقع هر یک از این زیر دسته ها از سوی شرکت های مختلفی تولید شده اند. با توجه به نوسانات ارز و اقتصاد داخلی در صورت اهمیت قیمت دستگاه بسته بندی برای شما، کافی است با کارشناسان ما تماس داشته باشید. اما توصیه ما به شما عزیزان این می باشد که اولویت خود را نیازها و انتظارات خود از دستگاه مورد نظر قرار دهید. برای نمونه در صورتی که دستگاه بسته بندی را برای خط تولید نوشابه خود می خواهید باید مطمئن گردید که دستگاه مورد نظر قادر است که بدون از دست دادن گاز و ایجاد کف نوشیدنی های شما را بسته بندی کند.

ماشین الات لیبل زن

ماشین آلات لیبل زن

به طور معمول در هر مرحله دست کم یکی از خطوط تولید به دستگاه بسته بندی لیبل زن نیاز خواهد داشت. شناساندن برند به مخاطب را می توان یکی از اهداف اصلی بسته بندی برشمرد. از این رو حتی بسته بندی مورد نظر در صورت مطلوب بودن از نظر کیفیت و سلامت رسیدن به مقصد چنانچه نتواند برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار سازد بی فایده خواهد بود. در کل می توان کیفیت ماشین های لیبل زن را با آینده و موفقیت کسب و کار شما به ویژه در زمینه مارکتینگ در ارتباط مستقیم دانست. تولید این دستگاه ها در ابعاد مختلف اعم از دستی تا نمونه های عظیم صنعتی تولید شده و به خوبی از عهده چرخاندن خط تولید برخواهند آمد.

دستگاه بسته بندی دربند

دستگاه بسته بندی دربند

ماشین های دربند در صنایع گوناگونی به ویژه در صنعت غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و از مواد استفاده از آن ها می توان به بسته بندی محصولاتی چون دوغ، نوشابه، کنسرو ماهی و خاویار اشاره نمود. کاربرد بالای این دستگاه ها در صنایع باعث شده است که تنوع آن ها بالا بوده و رنج قیمت آن ها نیز از چند صد هزار تومان تا چندین میلیون تومان متغیر گردد.

دستگاه بسته بندی سلفون از زیر

بی شک یکی از دلایل جذابیت لواشک های موجود در بازار وجود سلفونی است که بر روی آن ها کشیده شده است. از موارد استفاده از دستگاه های بسته بندی سلفون از زیر، در خط تولید می توان کارخانه هایی چون کارخانه لواشک، بستنی، ظروف یک بار مصرف و دیگر محصولات با ساختار این چنینی را نام برد.

دستگاه بسته بندی سیل

یکی از جذاب ترین موارد استفاده از دستگاه بسته بندی سیل در زمینه بسته بندی سالاد می باشد. بسته بندی از سوی این دستگاه های بسته بندی بر اساس قالب شما انجام خواهد شد و به غیر از بسته بندی سالاد می توان به بسته بندی شکلات، میوه و سالاد الویه اشاره نمود.

دستگاه بسته بندی چای و دمنوش

دستگاه بسته بندی چای و دمنوش

این دستگاه چندان نیاز به توضیح نخواهد داشت و نام آن به خوبی گویای همه چیز می باشد. در رابطه با این دستگاه نیز نیاز شما حرف اول را خواهد زد، در صورتی که تولید تی بگ اولویت شما می باشد تنها یک دستگاه به خوبی نیاز شما را پاسخگو خواهد بود اما در صورت بسته بندی جعبه ای و در کیلوهای مختلف بایستی دستگاه دیگری نیز تهیه نمایید. شرکت پاشا صنعت البرز را می توان یکی از شرکت های فعال و موفق در زمینه تولید این دستگاه دانست.

دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات

دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات

این دستگاه نیز یکی دیگر از دستگاه های بسته بندی پرطرفدار می باشد که به غیر از کارخانه های بزرگ از سوی کسب و کارهای خانگی نیز با استقبال زیادی رو به رو می باشد. این در حالی است که برای نمونه دستگاه های بسته بندی چای و دمنوش تنها از سوی کمپانی های معروف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

این دستگاه ها دارای قیمت متغیری می باشند و مصرف و خواسته شما به نوعی تعیین کننده قیمت این دستگاه ها می باشد. با این حال در صورت بالا بودن قیمت ها می توانید به سراغ دستگاه های دست دوم نیز بروید.

دستگاه بسته بندی سلفون از رو

در بالا با دستگاه سلفون از زیر آشنا شدیم و گفتیم که یکی از مثال های بارز و قابل تجسم در مورد این دستگاه، لواشک می باشد. اکنون همین لواشک را در پوسته بیرونی آن متصور گردید. به کمک دستگاه بسته بندی سلفون از زیر لایه پلاستیک چسبان به لواشک چسبیده خواهد شد و پلاستیک رویین آن نیز با دستگاه سلفون از رو گذاشته می شود. یکی دیگر از نمونه های استفاده از این دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه می باشد.

حرف آخر

در این مطلب ما سعی کردیم به اهمیت دستگاه های بسته بندی در خطوط تولید بپردازیم و در ادامه نیز به معرفی برخی از دستگاه های بسته بندی پرکاربرد پرداختیم. اکنون مجدد بازگشتی به مقدمه خواهیم داشت تا بگوییم این مطلب ریشه در اهمیت بسته بندی در اقتصاد مدرن خواهد داشت. در این اقتصاد رقابت بالا باعث شده است که برای ماندگاری در کار خود از نظر کیفیت، سلامت و زیبایی محصولاتی در حد مطلوب داشت. برای دیده شدن محصول و جذب مخاطب نیز شما به دستگاه های مجهز نیاز خواهید داشت و نمی توان انتظار داشت که بدون وسایل و تجهیزات مورد نیاز یک محصول جذاب را روانه بازار نمود.

محصولات معرفی شده در این مطلب برخی در خط تولیدهای گسترده و برخی در کارخانه های خانگی نیز قابل استفاده می باشند. اما مسئله مهم در رابطه با خرید این دستگاه این می باشد که شما بایستی به نیاز خود توجه نمایید. حضور در B2B ها به انتخاب مناسب شما در زمینه خرید دستگاه های بسته بندی کمک زیادی خواهد نمود.

 

منبع : پاشا صنعت البرز 
https://ps-alborz.ir/دستگاه-بسته-بندی-چیست؟/

+ نوشته شده در  يکشنبه 10 اسفند 1399ساعت 5:18  توسط یاسین  بازدید 353